vrijdag 17 februari 2017

Nieuwe jerkbait

Ik had 's morgens vrij van mijn werk dus begint de dag met het naar school brengen van de boys. Normaal gaan zij met de fiets maar als pappa thuis is .............
Op de terugweg even een bakkie leut bij mijn maat in de garage en dan weer naar huis.
Onderweg door een klein stukje polder, loerend over het water kon ik het niet laten, de aantrekkingskracht was gewoon te groot. Zoveel duikers en bruggetjes op mijn pad dat de jerkbaitset, die ik in deze periode standaard in mijn auto heb net zoals de rest wat ik nodig heb, niet onberoerd bleef. In de ondiepe slootjes nog veel ijs dus naar een bruggetje, daar was alles open.
Na 10x werpen dook vlak voor de kant een beuker op de jerkbait. Ik schrok mij helemaal de tandjes!!! Een hele trage aanbeet met een matige dril. Maar mijn honger was weer gestild. Onthaken, een foto en door naar huis.


Kan je dag veel beter beginnen :-)

1 opmerking:

  1. Of de honger van deze dame gestild is, is nog maar de vraag. Lijkt me een vreter eerste klas.

    BeantwoordenVerwijderen